Barnängen official launch

Ahojte všetci,

po dlhom čase sa vám opäť hlásim. Chcela by som sa s vami podeliť o jeden švédsky zážitok J.
Začnem úplne od začiatku, aby ste neskôr lepšie pochopili ďalšie príspevky s touto témou.
Takže: švédska kozmetická firma Barnängen si ma vybrala ako svoju „local hero“ – teda ambasadorku, ktorý odprezentuje na našom krásnom Slovensku nové, voňavé a prudko „návykové“ telové kozmetické produkty. Úprimne sa cítim sa poctená, že si vybrali práve mňa J

Pre lepšie pochopenie celej filozofie značky som začiatkom septembra odletela do Štokholmu, kde sa konal oficiálny launch značky. Síce som zvyknutá cestovať sama, ale potešilo ma, keď som na letisku v Prahe stretla „local hero“ pre ČR Natáliu Kotkovú, ktorá letela so mňou.

Hneď na začiatku chcem pochváliť kompetentných za výber hotela – bol naozaj TOP. Hotel AT SIX je otvorený zopár mesiacov – je teda krásne nový, štýlovo zariadený a čo mňa úplne dostalo bol boxovací mech v posilke :-D (je vám jasné, že polovicu mojho fialového kufra zabrali len boxovacie rukavice).

Prileteli sme okolo obeda, čiže polovica dňa bola pred nami – ideálne na krátku exkurziu po okolí. Hotel sa nachádza v centre, poblíž nábrežia a rôznych malých uličiek. Určite sa sem chcem ešte vrátiť aj s Tomim, viete... vo dvojici je to vždy krajšie <3.

Zabudla som spomenúť, že na hotelovej izbe ma čakala taška plná Barnängen produktov- no na jej vybaľovanie prišlo až keď sme sa vrátili (treba na to kľud a dostatok času). Všetko bolo treba ovoňať, nastriekať, namazať J na seba. Jemná, čistá a nevtieravá vôňa si ma veľmi rýchlo získala.

Na večeri sme sa spoznali s ambasadorkou z Maďarska (veľmi zlatá baba) a z Poľska. Naše krajiny boli asi jediné, ktoré mali iba po jednej ambasadorke (:-D logicky).
Na druhý deň poobede sa konal hlavný event – kvôli, ktorému sme sem prišli. Bol to zážitok. Odchádzali sme z krásneho prístavu (video z tripu nájdeš nižšie) historickou loďou priamo na miesto zvané Artipelag (múzeum, spojené s reštauráciou).

Jednou z hlavných myšlienok tohto mini výletu, bolo lepšie pochopiť švédsku filozofiu založenú na (Švédmi obľúbenom) slove L A G O M. Zapamätala som si, že žiť LAGOM znamená nájsť určitú rovnováhu v živote. Je to životná cesta, ktorá prezentuje harmóniu a vyzdvihuje spokojnosť človeka s tým čo má.

Not too little, not too much, just right.
This truly is the Swedish secret to living well.

Miesto kde sa konal oficiálny launch značky zodpovedal do najmenšieho detailu tejto filozofii. Všade naokolo krásna švédska príroda, múzeum moderné, minimalistické, všetko perfektne pripravené.

Pri vstupe som dostala veniec na hlavu – samozrejme zo živých kvetov.. vyzeralo to naozaj famózne.. prestavte si ten obraz keď niekoľko desiatok megaúspešných influenceriek (áno aj ja som sa tam ocitla :-D) s kvetinovými vencami na hlavách pobehujú sem a tam, hľadajú ideálne miesto na na TÚ správnu fotku. Keďže reštaurácia bola z väčšej časti presklenná, čoskoro sa nám naskytol veľmi krásny pohľad na západ slnka.

Neskôr nám vysvetlili, že zlatistá farba, ktorá zdobí pri západe oblohu inšpirovala tvorcov pri tvorení Midsommar produktov (o tých vám napíšem neskôr). Počas tohto originálneho launchu boli okrem dobrej večere na pláne aj rôzne aktivity ako joga, wellness a pod.  Okolo polnoci bola zábava v plnom prúde, no ja som zodpovedne sledovala hodinky. Budík mi mal zazvoniť totiž 3.55 ráno kvôli rannému letu do Viedne.

Krátky zostrih z tejto cesty :

Poďakovanie patrí celému teamu Barnängen, ktorý sa o nás perfektne postaral.
Bol to super výlet a zážitok.

Teším sa, keď vám o produktoch napíšem viac. Už čoskoro.
V predaji exkluzívne v DM drogérii.